06 november 2009

Bortover?


I går gjorde jeg et kupp!

Det er halv pris av rød pris på Penelope Bokhandel her på HiO. Jeg fikk tak i 5 bøker for 158kr! En bok om Tilpasset opplæring, en annen om Religionsdidaktikk, en roman som heter "Londonstaner", en pamflett av Thomas Hylland Eriksen som heter "Kulturterrorismen" og et lite utdrag av L-97 om tospråklig opplæring. DET gjorde dagen for meg i går hvertfall. Ellers skjer det ikke mye, har jobbet en del ekstra denne uka pga sykdom på jobben. Så jeg fikk prøvd de nye superkule alpinjakkene fra Helly Hansen. Vi fikk også inn skikkelig kule langrennsjakker fra Swix og Bjørn Dæhlie idag. Jeg vurderte nesten å begynne å stå på bortover ski, men tror ikke det er helt meg....enda! :o)

Ellers driver jeg fremdeles og transkriberer, men ikke ord for ord. Det tok d***lang tid!! Jeg brukte 5 dager på et to timer langt intervju!! Nå hører på intervjuene og noterer ned alle temaer vi er innom. Når jeg blir ferdig (i løpet av neste uke) kommer jeg til å sortere alle temaene og fordype meg i et par av dem. Men det får du vite om litt senere, så stay tuned!

-Juvipop-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar