16 november 2009

Det verste jeg vet...

...er å pakke!

Uansett om det er til fest, hverdag eller ferier. Det verste er selvfølgelig å pakke til lange ferier, men da kan man egentlig stappe med seg alt man er usikker på i tillegg til nødvendige ting. Eneste kjipe blir da å bære på unødvendig mye (noe jeg er utrolig flink til). Men jeg hater (hater) HATER (HATER) å pakke for helgeturer og diverse andre småturer, for jeg aner jo ikke hva jeg kommer til å få lyst til å ha på meg to dager fremover? I tillegg må man (jo) pakke sko, smykker og sminke som passer til. Og med f***a hårperiode som jeg går igjennom nå må man også ha med rettetanga. Og beskyttende spray for varmebehandling... og masse annen kosmetikk som jeg irriterer meg over, ekstra verre blir det når man klarer å glemme (alle) reiseflaskene i skapet på skolen(!)

Så ja, jeg er mildt sagt ganske irritert nå!

Sikkert veldig unødvendig for dere å lese dette her, men nå vet dere hvertfall at jeg ikke er noe særlig glad i å pakke. I den anledning har jeg en liten konkurranse. Skriv ned minst 5 ting du vet jeg hater/misliker sterkt i kommentarfeltet under så skal jeg ta med en liten overraskelse fra ferien min til den første som svarer riktig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar