24 november 2009

Sjongleriya


"Shopping" 2009 Foto: Juveriya Bhutta

Heisann små facebooknerder, eller dere andre som "randomly" er innom bloggen min :)

Nå sitter jeg her, alene, på arbeidsrommet og transkriberer aller siste intervju. Jeg klør, kaldsvetter og jafser i meg M-sjokolade. Jeg pleier som regel å spise mye når jeg er stressa, så ikke spør om jeg har lagt på meg neste gang du ser meg, for jeg er VELDIG stressa atm.

Jeg holder nemlig på med litt for mye på en gang, og har derfor valgt å kalle dette innlegget Sjongleriya, rett og slett for jeg har mange baller i lufta for tiden og må bli flinkere til å holde styr på alt.

Her følger en liten oversikt over whats cooking:
fredag har jeg veiledning og til da MÅ jeg bli ferdig med transkriberingene, lage et utkast av disposisjonen til masterdokumentet, og ha grovskrevet metodekapittelet.
tirsdag har prosjektgruppa til Interkult møte med styringsgruppa, og til da skal jeg lese ca. ti søknader og komme med tilbakemeldinger.
torsdag har jeg eksamen i REL2250-Islam så jeg burde e g e n t l i g ha lagt av hele uka til å lese pensum, men det rekker jeg ikke-rakk ikke-skal/vil ikke rekke. Kjøpte meg hovedboka istad og skal prøve å få lest den i løpet av helga. Heldigvis har jeg PiriPiri med meg, så det blir morsomt å lese.
Hvem PiriPiri er? Ja, det får du bare lure på :p
Helga etter skal jeg på workshop til Porsgrunn med Team Nikon. In case du ikke har fått det med deg, har jeg blitt kåret som en av de heldige vinnerne til Nikons fotokonkurranse :) Det kommer til å være fire samlinger i løpet av skoleåret 09/10 så jeg gleder meg masse! (Et av bildene jeg sendte til Nikon er "Shopping" som du ser over.)

Ok da, nå hørtes det ikke ut som det var SÅ mye å holde styr på, men du sku vært inni huet mitt, for jeg tenker på alt samtidig, og da får jeg ikke gjort noenting. Men om man tar en ting om gangen blir det bedre. Idag for eksempel, har jeg fått skrevet ut og lånt noen relevante masteroppgaver jeg kan lese. Imorgen skal jeg bli ferdig med transkriberingen og skrive minst en side om metoden jeg har brukt. Jeg har nemlig bestemt meg for å prøve å skrive en side per dag. Om det er svada eller nyttig spiller ingen rolle, det viktigste nå er å produsere tekst. Derfor er du, min kjære blogg, en veldig god venn å ha for oppvarmingens skyld. Selvom du er usynlig for mange...

Men det er kanskje like greit? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar