26 mars 2010

Hvis man blir det man spiser...


....burde man bli det man drikker også!

I så fall blir jeg grønn te. I starten likte jeg ikke grønn te i det HELE tatt! Men etter en del kafeturer til Bocata med Jorri ble jeg ganske glad i deres grønn te med mint. Etterhvert da klassen fikk høneburet i kjellern begynte jeg og Eldrid å bli småhekta på grønn te, da drakk jeg Twinings m/sitron. Tror jeg aldri har drikki så mye te i hele mitt liv, som jeg har gjort i løpet av den siste måneden. Men nå har fattern kjøpt en gærnere grønn te.(Orker ikke å ta bilde av kartongen, er for lat) Tror den er fra en tyrkisk butikk. Den er sterk ass! I starten trodde jeg at jeg drakk henna(mehndi)blader. Men nå er jeg ganske hekta og elsker bitterheten! Kanskje jeg endelig har blitt voksen nok til å gå over til kaffe?

Men tilbake til saken. Jeg har brukt de siste dagene på å rydde i cd samlingen min (igjen) og har en del cd-er å gi bort GRATIS! Flesteparten er rippa, men er noen originaler også. Om ingen viser interesse kaster jeg dem 16.april 2010 kl.11:00

Originaler (Am.):
-Tribute to Notorious B.I.G
I'll be missing you/We'll always love big poppa/Cry On
-Toni Braxton, Unbreak my heart (singel)
-Celine Dion, My heart will go on (singel)
-LL Cool J, Doin it (singel)
-Whitney Houston, My love is your love
-P!nk, Try this (uten emballasje)
-Nelly Furtado, Loose (uten emballasje)

Rip (Am.):
-Jennifer Lopez, J-Lo
-Maroon 5, Songs about Jane
-Ciara, Goodies
-Destinys child, tittel mangler
-Katie Melua, Piece by Piece (x2)
-Norah Jones, Come away with me
-AQUA, Aquarium
-Britney Spears, tittel mangler
-The Black Eyed Peas, Monkey Business
-Sean Paul, Trinity
-Dido, No Angel
-Dido, Life for rent
-Sade, Love Delux
-Sade, Lovers Rock
-Janet Jackson, The Velvet Rope
-Christina Aguilera, Stripped

Originaler (Desi):
-Bally Sagoo, Hanji
-Bombay Vikings, Chhod do Aanchal Zamana Kya Kahega
-Himesh Reshammiya, Aap Ka Surroor
-Sonu Nigam, Jaan
-Devdas (2002)
-Barsaat (2005)
-Dil Chahta Hai
-Trimurti
-Meenaxi
-Yuva (mangler emballasje)

Thats it folks! Ha en fin påske! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar