27 oktober 2009

InterKULT! :)


Foto: Juveriya Bhutta (2008)

Hei igjen,

Idag fikk jeg en veldig hyggelig mail fra Jorun Nessum som er prosjektleder for Interkult ved Høgskolen i Oslo (HiO). Hun lurte på om jeg kunne tenke meg å være med i Prosjektgruppa deres. Prosjektgruppa har blant annet ansvaret for å skrive søknadsutlysningene og lese og vurdere hvilke prosjekter som skal sendes videre til Styringsgruppa. For å lese mer om Styringsgruppa og Interkult generelt, trykk her.

Jeg takket selvfølgelig ja, og gleder meg til å bli enda bedre kjent med HiO som utdanningsinstitusjon, gleder meg også til å bli kjent med nye mennesker som har lange erfaringer innenfor andre fagområder. Jeg håper også at dette blir en erfaring jeg kan bygge meg videre på og at dette åpner nye muligheter for mitt arbeid videre...

I år har Interkult hele 4 millioner kroner å dele ut. Så hvis DU har en ide om hvordan studiemiljøet på HiO kan forbedres, sjekk ut årets utlysning her. (Søknadsfrist 10.nov 2009)

På gjensyn! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar