12 februar 2009

Ikke lett med rød dhaga


Hahaha nei, jeg tenker ikke på threading!! Selvom hårfjerning med tråd begynner å bli veldig vanlig i europeiske land også (non-urdu speakers har sikkert skjønt at dhaga betyr tråd). Med tittelen mente jeg at det ikke er lett å holde fokuset, den røde tråden når man skriver en oppgave....

Nei, jeg sliter ikke sånn skikkelig, men mista litt motivasjonen etter FoU-seminaret. Jeg vet jo veldig godt hva jeg vil frem til i eksamensbesvarelsen, men det er så lett (og deilig) å bare skrive ting akkurat slik de faller inn. Men nå må jeg virkelig ta meg sammen. Det er idag BARE 14 dager igjen til innlevering!!
Hm, nå hørtes det plutselig ikke så lite ut lenger :-s hehe :)

Sorry for de som trodde dette innlegget gikk ut på: fargelære, naturfibre i form av tråd- eller garntyper, kjerringråd eller hårfjerningsguider.

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett