09 desember 2009

Hvorfor en kebab smaker bedre med plastgaffel


Nei, jeg spiser ikke kebab i skrivende stund, bare kom til å tenke på det plutselig, kanskje fordi jeg spiser bønner med sporken min? Overskriften la jeg til for å få din oppmerksomhet, bare! Haha :p

Apropos kebaber, Balkan har åpnet ny avdeling på Bislett. For de som ikke kjenner til kjeden kan jeg garantere at dette er en kebab du vil lengte tilbake til. Og det beste av alt er at kylling- og lammekebaben er halal :) Koster litt mer enn nabo-babbene, men det er verdt hver eneste krone! Ferskt, hjemmelaget brød og ekte kjøtt er noen stikkord.

Men tilbake til virkeligheten.
Av erfaring vet jeg at noen av mine faste lesere har vært innom bloggen min for å lese om min første workshop med Team Nikon. Fortvil ikke, det kommer nå :)

Eller nei, det kommer neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar